Стана грешка

Изглежда съм сгрешил, или нещо съм се подвел от синоптиците.
Вместо горешниците, едва ли не дойде зимата. Има да чакаме клиенти за климатици.
Както и да е. Те клиентите, които са си решили да купуват климатици, така или иначе си идват.
Днес една клиентка ме попита дали използването на климатици не е вредно при отглеждане на малко дете.
Аз съм отгледал три деца на климатици и нямах никакви проблеми, но все пак въпросът и ме накара да се замисля.
Според мен климатиците за отглеждане на малки деца задължително трябва да са инверторни, за да я няма силната въздушна струя и задължително трябва да се чистят много често филтрите на климатиците, за да не стане климатика развъдник на бацили.
Желателно е също климатиците да са с плазма филтри за допълнително пречистване на въздуха.

3 коментара:

  1. По принцип, отопление/ охлаждане с климатик не е подходящо за деца. Климатика изсушава въздуха и по този начин намалява имунитета. Освен това, интензивната циркулация на въздуха в стаята и през филтрите на климатика повишават риска от попадане на вирус/ бацил в организма - филтрите не помагат срещу това...каквито и да са и колкото и да се чистят!

    ОтговорИзтриване
  2. По принцип, климатика е нискотемпературен /50-55 градуса на вътрешния топлообменник/ отоплителен уред, който най-малко изсушава въздуха.

    ОтговорИзтриване
  3. а на какво да се топлим и разхлаждаме тогава??? на дърва или въглища ......

    ОтговорИзтриване